środa, 28 maja 2014

Kilka słów o... Uniquender :3


Imię: Alicja

Wiek: 18 lat

Urodziny: 19 grudnia

Hobby: zwierzęta, wszechświat, endermany. Szczególnie rysowanie i granie w gry komputerowe XD

Ulubiony napój/drink: sok jabłkowy "Fortuna" :P

Ulubiona potrawa: Barszcz biały i ciasto murzynek :)

Ulubione zwierzę: pies i chomik C:

Ulubiony kolor: fiolet enderowy i zieleń roślinna.

Czego nie lubisz najbardziej: wyśmiewania się ze mnie. Od podstawówki do liceum jestem wiecznie nielubiana i ciągle wyśmiewana. I kłamstwa również.

Twoja główna cecha: Upartość. Jestem często uparta, ale w tym jest plus - dzięki niej dążę do celu i osiągam to.

Co kochasz najbardziej na świecie: moją rodzinę. I moich zwierzaków ;3

Motto życiowe: "Trzeba wielu lat by znaleźć przyjaciela, wystarczy chwila by go stracić." ~Stanisław Jerzy Lec

Jak lubisz spędzać wolny czas: grać w minecrafta wspólnie z piratami i Team Fortress 2 :D

Za co byś mógł zabić: Nie wiem. Nikogo nie chcę zabijać.

Z jakim zwierzęciem byś się porównała: z osłem i osą. Wiem, dziwne połączenie, ale jestem leniwa, uparta i łatwo wpadam w złość :P

Kim chciałabyś być w przyszłości: artystką. Rysować wiele grafik komputerowych, które mogłyby być wykorzystane w filmach lub grach komputerowych ^^

Twoja wada: jestem niezwykle nerwowa.

Sekret, o którym nikomu nigdy nie powiedziałaś: jak sekret, to sekret. Nie powiem :)

Co zwykle robisz wieczorami: włączam skajpa, piszę z piratami, gram w TF2 i w minecrafta.

2 komentarze: