środa, 11 czerwca 2014

Baza na s3

Ostatnio postanowiłam zwiedzić naszą starą bazę na s3, w poszukiwaniu drewna dębowego itp. Jak już dotarłam na miejsce, miałam ochotę kogoś zastrzelić patelnią. Baza była ZGRIEFOWANA. I to przez piratów, bo nikogo innego w cuboidzie nie ma. Na dodatek od strony naszych torów, jacyś geniusze wykopali tunel, zaraz pod cuboidem. KAŻDY mógł wleźć i wyleźć do bazy, a nawet przejechać się naszymi torami do Barbarossy.
Wzięłam więc cuboid we własne ręce, wyjebałam wszystkich (prócz glucika i Uni) po czym rozpoczęłam renowacje. Bardzo pomaga mi przy tym Coalla, dzięki której zmieniłam też pomysł na ogólny wizerunek. A więc pozwólcie, że przedstawię wam...

OAZĘ CZERWONEJ DAMY

Początkowo miała to być twierdza na bazie kuli, stojąca na morzu lawy. Z lawy miały wystawać części zniszczonych statków itp. Wydało mi się to adekwatne do miejsca -wow. Czecia stefa. Wow. Śmierć tak bardzo.
Dzięki Coalli zmieniłam jednak zdanie. Zamiast kolejnej ponurej twierdzy postanowiłyśmy zbudować zamek pełen ogrodów, tarasów itp. Oto ogólny plan: 
Rysunek nie jest idealny, bo i mam tylko paint i touch pad w laptopie. Będzie nam potrzeba dużo dirtu, którym pokryjemy dużą część biomu. Sama twierdza ma jedną główną salę wewnątrz -póki co jest ona magazynem. a także dwa duże pomieszczenia w kształcie pierścieni, które otaczają tą salę. Z drugiego piętra będzie można przedostać się na 3 akwedukty, prowadzące wodę do wież. Na trzecim piętrze będzie znajdował się ogród. Stamtąd także będą odprowadzone 4 wodospady. Na każdej z wież znajdą się kolejne. Przed bazą, od strony wody, będzie się ciągnął potężny taras widokowy, z pojedynczym drzewem. Będzie spore, obrośnięte blokami redstone'a lub czerwoną wełną. Z balkonu będą spływać kolejne wodospady. Nad kopułą powstanie duża, czerwona flaga.
Najpierw zajęłyśmy się zewnętrzną częścią, potem przejdziemy do wnętrza. Z własnej skrzyni wykładam całą masę expa, by extremalnie powiększyć tu cuboid. O ile się uda, będzie on sięgał aż do torów. Zostanie więc cała masa miejsca do zagospodarowania pod ziemią. Pozostanie arena pvp, ale prócz niej chcę tam zrobić; komnaty pełną gębą, podziemne jezioro, pokój alchemiczny, piekielne wrota po drugiej stronie jeziora i inne tego typu atrakcje.
To miejsce miało być bazą piratów i piraci będą mogli z niego korzystać. Ale tylko za moją zgodą. Nie po to łożę na cuboid i siedzę po nocach (z Coallą budujemy to w godzinach 22-4) zbierając itemy, by znowu zastać całą budowę zgriefowaną. . Co innego tyczy się osób, które pomogą przy budowie (np. Coalla) -wtedy na stałe zostaną dopisane do cuboidu. Jeśli komuś nie podoba się taki układ, niech mi pisze na pw, lub oficjalnej. 
W związku z ogromną ilością pracy, którą trzeba włożyć w budowę, nie będę w stanie was wesprzeć w pracch w Barbarossie (o ile jakieś postępują). Co do itemów i narzędzi - jeśli pracujecie na rzecz piratów, dam wam wszystko, czego potrzebujecie.

1 komentarz:

  1. Wow. Myślałam, że to tak z nudów sobie przemeblowywujemy ponurą fortecę. A to na poważnie :D No dobra, to zawijam kiece i lece... po dirta :P

    OdpowiedzUsuń