poniedziałek, 28 lipca 2014

Do pracy rodacy!!!!

1. Nocna wyprawa po exp!!!!
Przez kilka najbliższych nocy będę expila jak nigdy, zbierając na wykupienie i powiększenie cuboidu Barbarossy, a także produkcję enchantowanych itemów. Razem weselej, więc jak by ktoś chciał to serdecznie zapraszam do zabawy. Szczególnie, że wszyscy będziemy korzystać ;)
http://craftlandia.pl:8123/?worldname=map_world&mapname=surface&zoom=2&x=1016.0072636224229&y=64&z=-11307.449718896727
Kopiemy na tym obszarze.

2. Piraci największą potęgą na Cl?
Na pewno nieposkromioną. Prawda jest taka, że każdy na cl kojarzy Piratów. Często pomagamy innym (albo ja pomagam, jako przedstawiciel Gildii). Wykorzystajmy to. Przestańcie narzekać, że wam się nudzi na cl. Jest tyle do budowania, do zbierania. Nazbierajmy od chuja expa i powiększmy cuboid. Zbudujmy większę, epickie budowle. Pokażmy, na co stać Piratów!

3. Chętni do Gildii.
Wiem, że mówiłam, że przestajemy przyjmować nowych. Ale wciąż napływają chętni, którym odmawiam. Wcześniej Gildia była zamkniętą społecznością -rodziną. Potem trochę zagubiłam się w tym wszystkim i zamknęłam nabór przez kłopoty z zapanowaniem nad wami. Ale teraz otwieram nabór. Skoro starzy Piraci zrezygnowali z rozwijania Barbarossy, liczę na tych nowych.

4. Wracamy na You Tube.
Muszę tylko znowu ściągnąć action, bo się pieprzy co jakiś czas. Ale liczę, że pomożecie i zaczniecie wbijać na serwer, by choćby coś ze mną nagrać. Proponuję byśmy trochę pozwiedzali cl. A każda wyprawa może się kończyć skokiem z najwyższego punktu w mieście ;)

5. Turniej Trójmagiczny.
Myślę, że już wszystko gotowe byśmy w końcu nagrali konkurs na serwerze Xaoza. Ustalmy więc w końcu jakąś datę i uczestników. Na pewno 2 miejsca zabieram ja (nagrywam) i Xaoz (będzie smokiem). Reszta slotów zostanie przeznaczona dla uczestników.Kto pierwszy ten lepszy, więc się zgłaszać.

6. Nie zamierzam wypierdalać kogoś z Gildii tylko dlatego, że nic nie robi. Zbyt długo jednak znosiłam, że moje prośby i zadania ginęły gdzieś w spamie. Powołuję więc nową konfę "Aktywnych Piratów". Tam będę omawiać sprawy Gildii z tymi, których naprawdę interesuje los Barbarossy. Będą też uprzywilejowani -dostaną ode mnie wszelkie potrzebne itemy, a także jako pierwsi dowiedzą się o imprezach/eventach/konkursach. I ich głos będzie decydujący.

To tyle na tę chwilę ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz