niedziela, 27 kwietnia 2014

Kilka słów o... Gluciku


Imię: Maciek
Wiek: 15 (i pół!)
Urodziny: 8 pazia
Hobby: oglądanie anime, rysanie anime, kupowanie gadżetów z anime... ANIME
no i granie na komputerku c:
Ulubiony napój/drink: Mountain dew. 3 puszki dziennie coś o tym mówią.
Ulubione zwierze: ymm..... emm.... yhm.... generalnie wszystkie zwierzątka internetów (lamy, leniwce itp. tylko bez kotów i psów) no i ośmiornice. NIE DLATEGO, ŻE HENTAIE (no.... jednak to też ;-; ).
Ulubiony kolor: krwisto/ciemno-czerwony, czarny, szmaragdowo zielony
Czego nie lubisz najbardziej: Hmm... nie lubię być do czegoś zmuszanym. Wolę wszystko robić po swojemu jak i kiedy chcę. Moja mama coś o tym wie po tym, jak malowałem ściany ^^`
Twoja główna cecha: nieee wiem... możliwoś znalezienia wspólnego języka z większością spotkanych ludzi? Chyba tak.
Co kochasz najbardziej na świecie: Właściwie to się nigdy nad tym nie zastanawiałem... Najbardziej kocham chyba całą bandę moich przyjaciół, którzy potrafią mnie (w miarę) zrozumieć i nie odrzucają mnie na bok c:
Motto życiowe: Jak ci się zajebiście nie chce.. to zajebiście odłóż to na ostatnią chwilę.
Jak lubisz spędzać wolny czas: lubię rysować i oglądać anime... ale większość czasu kopię na facebooku i spamuję znajomym udostępniając obrazki ^^
Z jakim zwierzęciem byś się porównał: hem hem hemm... z... Kiculem? Kicule robią wszystko tak jak chcą. Kiedy chcą. I gdzie chcą. Jestę Kiculę.
Za co byś mógł zabić: Za cokolwiek. Jedyny warunek to brak karalności morderstwa. I nagle wszyscy by umarli.
Kim chciałabyś być w przyszłości: A bo ja wiem? Ludzie jestem za młody na takie przemyślenia. Chyba... no jak na tę chwilę to czymś w rodzaju artysty/pisarza, ale to się przemyśli.
Twoja wada: Jestem kłamliwym chamem ^^
Sekret, o którym nikomu nigdy nie powiedziałaś: yeyeyyyyeeeee..... no dooobraa... noooo więęęęęc..... Kiedyś pisałem powieść post-apo w brudnopisie, ale po 2 rozdziałech przerwałem i nigdy nie chciałem się do tego przyznać ^^`
Co zwykle robisz wieczorami: to?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz