poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Newsy od Piratów

Od dłuższego czasu truję wam dupę z Glucikiem, że potrzebujemy pomocy w wiosce. I naprawdę nie chcę was zmuszać do czegokolwiek, ale Piraci powoli umierają na cl. Naprawdę chcecie by nasi przeciwnicy pławili się w złudnej nadziei, że pozbyli się pirackiej herezji z serwera? Najwyższy czas, byśmy przypomnieli z czego słyną piraci.
Tak więc zamieszczam tu listę rzeczy nad którymi obecnie pracujemy/powinniśmy pracować, a także kilka pomysłów :)
1. Filmik z Piterem -Piraci nigdy nie proszą by do nich dołączyć. To ludzie przychodzą do nas, licząc że ich weźmiemy pod swoje skrzydła. To samo jest z królem 3 strefy. Piter bardzo chciałby dołączyć do naszej wesołej gromadki, jednak wiem, że część z was nie pała do niego sympatią. Więc nie bójcie się, odmówiłam mu. Sprawa jest jednak inna. Chciałabym pokazać całej cl, że nie ma co się bać Pitera i s3, bo to miejsce służy przede wszystkim do zabawy. Ten filmik ma pokazywać zabawę Piratów na naszej arenie, na s3. Potrzebuję więc ochotników na zabawę pvp -dzielimy się na dwie drużyny (jedna z Piterem, druga innym mistrzem pvp) i losujemy broń (drewniane motyki lub śnieżki). Na sygnał dwie grupy zaczynają się napierdalać, latając po arenie i unikając pułapek. Wygrywa drużyna, która pierwsza zdobędzie 10 czapek drużyny przeciwnej. A potem impreza :) Obiecuję, że zabawa będzie przednia, dużo śmiechu i pewnie od cholery roboty nad oprawieniem materiału.
2. Katakumby w wiosce -razem z Glucikiem wpadliśmy na pomysł labiryntu pod wioską. Teoretycznie ma to wyglądać jak zwykłe ścieki, ale po zagłębieniu się w nie, zwiedzający będzie mógł odnaleźć wiele ciekawych miejsc, jak na przykład: ogromne, zakopane miasto. Albo też mroczna komnata, przypominająca świątynię. Na każdym kroku będzie się można natknąć na ruiny, czy tabliczki z ostrzeżeniami.
3. Aleja pirackich głów -zalążek można zobaczyć już na mapie wioski. Stoi tam na razie tylko moja głowa, gdyż cierpimy na brak kolorowej wełny i innych materiałów. W centrum placu chcę postawić dużą fontannę,a także kilka innych atrakcji. W każdej główce będzie pokoik z jakimś extra stuff'em. Ze względu na małą ilość materiałów na razie zbudujemy jedynie: mnie, glucika, Xaoza. Bo reszta ma głęboko w dupie potrzeby Gildii.
4. To moja osobista prośba. Od kilku lat prowadzę coś takiego jak księgę pamiątkową. Wklejam do niej zdjęcia i pamiątki z najważniejszych wydarzeń w moim życiu. Teraz chciałabym w niej zamieścić również Piratów. Stąd moja prośba. Potrzebuję jak najwięcej zdjęć z napisem "Madame". Najcenniejsze byłyby wasze zdjęcia, gdy np trzymacie kartkę z jakimś napisem, np. "Madame- statek matka", albo "Kochamy cię, Jagódko". Cokolwiek, byleby tam uwzględnić mnie ("Kamila zabije mnie, że mówię jej po imieniu"). Mogą być to jednak także i zdjęcia pisanek wielkanocnych, napisu na kartce, czy też w minecraft. Albo młodsze rodzeństwo trzymające taką kartkę. Cokolwiek. Takich zdjęć potrzebuję od cholery. Możecie mi ich nawet przysłać setkę, będę zachwycona. Możemy się umówić, że kto przyśle przynajmniej... 5 zdjęć dostanie ode mnie rysunek, albo pocztówkę :) Bardzo, bardzo was proszę o pomoc!
5. Kolejny odcinek ze zwiedzania cl -potrzebuję kolejnych chętnych na zwiedzanie. Tym razem może uda mi się namówić Red na zwiedzanie :) Wybierzmy sobie 2/3 miasta i jedźmy je obejrzeć. To może być Miłogród, Gastria, Wioska nad Lednicą, cokolwiek. Potrzebuję też 2/3 chętnych do nagrywania i wtedy umówimy się kiedy nagrywamy :)
6. Mówiłam wam już o konkursie na skin.... Zróbcie lub znajdźcie jakikolwiek, który będzie wyglądał jak ja, lub jak uważacie, że powinnam wyglądać i wyślijcie mi. Do wygrania świetny set!

To ostatnia szansa, by zacząć działać. Jeśli i ta odezwa pójdzie bez echa, zacznę wyrzucać z konfy. Chcecie być Piratami to nimi bądźcie.
Tak, wiem, że niektórzy są teraz zajęci: Aragorn, Uni, Black i Nxtfun są zwolnieni. Reszta ma mi napisać, jeśli nie mogą. Macie tydzień. Potem zacznę rozdawać tygodniowe bany na konfę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz