wtorek, 22 kwietnia 2014

Prośba Madame -przykłady

Póki co dostałam trzy prace, które... wbiły mnie w glebę i wytarzały na dodatek. Są wspaniałe. A ja potrzebuję takich... setki. Ostatecznie postanowiłam zmienić koncepcję i poprosiłam o takie prace nie tylko craftlandzkich Piratów. Prośba została wysłana w świat internetów, do wszystkich osób z którymi siedziałam, których słuchałam i doradzałam. Do wszystkich, dla których mam wartość. A wszystkie te zdjęcia chciałabym ostatecznie przerobić na... fototapetę, która ozdobi drzwi mojej nowej szafy. Bardziej oryginalnie być nie może.
od Blacka...
...Xaoza...
i mój faworyt. Najpiękniejszy rysunek jaki dostałam EVER...
...od Glucika :)

Bardzo wam dziękuję! Potrzebuję jak najwięcej tego typu zdjęć. Moja młodsza siostrzyczka ma dla mnie rysunek czerwonej Piratki z napisem "I believe in Madame Avatar"-ten tekst bardzo, bardzo mnie wzruszył D: Kumpel z czatu IMVU napisał na przystanku "Madame, jesteś aniołkiem z reklamy Axe". Czekam niecierpliwie na ich zdjęcia!
I nadal bardzo proszę was o pomoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz