niedziela, 27 kwietnia 2014

Newsy z wioski

Wypisałam wam listę prac, które chciałam, byście wykonali.Bardzo dziękuję Kaśce, która nazbierała nam barwników. Dziękuję też... a, nie, czekajcie. Tu kończy się wyliczanka.
Zadania, które wam dałam nie były trudne. W większości nie wymagały nawet wejścia na serwer. A mimo to, większość z was całkowicie je olała. Nawet jeśli prosiłam byście przyszli do mnie, żeby się usprawiedliwić, dlaczego nie możecie nawet pomyśleć o nowym odcinku na you tube. Przyszła jedynie Cat.
Nie chcę was wywalać za lenistwo. Ale to nie jest ta sama Gildia, co już słusznie zauważył Aragorn :  "Posypała sie stara Gildia, zaszło wiele zmian i czuję się tu obcy".  Ja również to zauważyłam. Na tę chwilę więc odrzucam wszystkie prośby przyjęcia do Gildii Piratów. Nie przyjmujemy nikogo więcej, aż do odwołania. Chyba, że będzie to sytuacja wyjątkowa.
To nie koniec. Zawieszam również nagrywanie filmików z Piratami. Nie będę nagrywać żadnego turnieju, zwiedzania czy zabaw na pvp. A właściwie; nie z wami. Filmiki będą pojawiać się nadal.
Prawdopodobnie zostaną zawieszone również prace nad wioską -to głównie z mojej strony, chyba że przekonam glucika, by również porzucił swoje obowiązki. Zamiast tego zajmiemy się nową wioską Misiukawy, Wonderlandem i domkiem Red, jeśli zechce naszej pomocy.
Aktualnie wioska jest zaopatrzona we... wszystko. Mamy mnóstwo jedzenia, wełny, drewna, a nawet oczy kresu, gąbki, jaja spawnujące czy to:

Niektóre z tych itemów mają najwyższe enchanty, czy po prostu wszystkie możliwe. Na screenie jest tylko jedna podwójna skrzynia. Mam taką jeszcze jedną, w całości wypełnioną itemami. Przechowuję je u siebie. Kilofy przeznaczone są na budowę katakumb, siekiery na zbieranie drewna,  a zbroje i miecze na nagrody za aktywność. Część z nich powędruje do glucika, jak tylko będzie mógł wrócić na serwer.
Wolałabym nie stracić ich na prace poza wioską, ale nie dajecie mi wyboru. Wiem, że i tak będziecie mieć to w nosie.
Dodatkowo -Xaoz jest obecnie na warunku. Ma dwa tygodnie by wziąć się za pracę dla Barbarossy inaczej straci stanowisko Kapitana. I wróci do szeregu. Mam przynajmniej 5 osób, które robią więcej i ich awans byłby zdecydowanie zasłużony.
Jak mamy się bawić; bawmy się wszyscy. A nie, jedni zapierdalają, reszta się leni.
Ach, wpisy na blogu, czy gazetka również zostają zawieszone.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz