poniedziałek, 8 grudnia 2014

Oficjalna Piracka

Wstawiam tutaj mój spam z oficjalnej by każdy mógł go zobaczyć. Jeśli chcecie zostać dopisani do Oficjalnej Pirackiej, poproście, by któryś z Piratów was tam dodał.

Z doświadczenia wiem, że próby rozruszania was są pracą iście męczeńską i nieopłacalną. Co nie znaczy, że jako Kapitan będę siedzieć i pić rum, gdy wy się pasiecie na spamie jak prosiaczki. Wiecie wszyscy, że nie będzie żadnego karania za to, że nic nie robicie. Po prostu tak bywa. Ale tych bardziej kreatywnych chciałabym nieco rozruszać.

 1. Edytowałam fanpage piratów na facebooku. Jednak marny ze mnie spam bot i rzadko cokolwiek tam wrzucam. Więc jeśli ktoś z was czuje się na siłach by trochę się naszą stronką zaopiekować, to niech się zgłasza, dam mu odpowiednie stanowisko i będzie mógł wam zaspamiać fejsa.

2. Świąteczna opowieść -wpadłam na pomysł świątecznego filmiku piratów. Moglibyśmy wspólnie wymyśleć jakąś świąteczną opowieść związaną z Gildią, następnie Artur mógłby ją spisać i ogarnąć, Uni dorobiłaby kilka obrazków, a ja zrobiłabym z tego filmik, może nawet zabawiła się w lektora. To nie musi być nic poważnego. Tak samo rysunki nie muszą być robione przez jedną osobę. KAŻDY z Piratów mógłby mieć jeden rysunek do narysowania, tak by pasował do danej partii tekstu. To mogłyby być patyczaki nawet. I tak byłoby zajebiście!

3. Przydałoby się jakoś uświęcić pirackie święta, dlatego chciałabym, byście pomyśleli nad tym, w jaki sposób można by to zrobić. W jaki sposób można by rozruszać Gildię? Każdy pomysł jest dobry.

4. Konkursy świąteczne! Wymyśliłam kilka konkursików na święta. Nagroda będzie całkiem niezła bo.... koszulka ze specjalną grafiką. Jak tylko ją zrobię, wstawię zdjęcie na facebooka. W konkursach będzie mógł wziąć udział każdy, bo prawdopodobnie opublikuję je jeszcze na facebooku i craftlandii.
 Konkursy, które wymyśliłam:

 1. Świąteczny rysunek Piratów! To może być cokolwiek, nawet zwykłe patyczaki, czy grafika z nova skin.
 2. Ozdoba świąteczna, związana z Piratami. Może być bałwan piracki, ozdobiona butelka rumu, czapka mikołaja z motywem pirackim, bombka, cokolwiek

5. Przydałoby nam się ogarnąć jakieś logo i ładny wzór nazwy Gildii. Chciałabym zainwestować trochę grosza i ogarnąć jakieś gadżety z piratami. Moja koleżanka ma firmę, która produkuje kubki, koszulki, przypinki itp. i która zaproponowała mi potężną zniżkę. Takie itemy mogłabym wykorzystać w przyszłości, jako nagrody lub prezenty dla was. Po co komu ołówek z Ikei jak może mieć ołówek z PIRATAMI.

 6. Wiem, że połowa z was przestała czytać już jakieś 30 linijek wzwyż, ale chromolę to. Wiem, że dostaliście opierdol na offtopie. Wiem, że potężna część z was jest na mnie zła, że znowu mam humorki itd. Tak, mam humorki. Tak, mam potężną depresję. Tak, chciałabym się zabić. Tak, to wszystko mówię wam prosto. Tak, liczyłam że ktokolwiek się tym przejmie. Tak, liczyłam żę ktokolwiek się odezwie, nawet z głupotą. Nie, nie próbowałam zwrócić na siebie uwagi. Nigdy tego nie robiłam. Nigdy nie miałam nawet odwagi powiedzieć wam, jak bardzo mi źle, jak bardzo mnie boli. A gdy w końcu to zrobiłam, zignorowaliście to. Gdy w końcu odważyłam się komuś wyznać, że mam myśli samobójcze, że potrzebuję pomocy, zostałam całkowicie zignorowana przez większość z Was. Ewa i Wiolka cały czas przy mnie były. Gdyby nie te dwie najwspanialsze osoby na świecie, zrobiłabym głupotę. Więc TAK, jestem na was zła, mam do was żal. I możecie sobie myśleć, że jestem zła i niedobra, że się wściekam o nic, proszę bardzo. Ta Gildia miała być rodziną, a rodzina dba o każdego ze swoich członków.
Gdy którekolwiek z was odchodzi z offtopów, zaraz do niego piszę, pytam co się stało, kiedy wróci? Nawet jeżeli nie zawsze to robię, to w większości przypadków tak jest. Gdy np. Uni wychodzi bo się na kogoś zdenerwowała, ja opieprzam daną osobę i dodaję ją z powrotem. Nikt mi nie kazał tego robić, nikt mi za to nie płaci. Ale tak się powinno robić.
Znacie przypowieść o patyku?
Jakiś koleś na internecie zaczął pisać, że wcale nie uważa ludzi z depresją za słabych czy żałosnych. Wręcz przeciwnie, porównał ich do rannych żołnierzy, którzy przypadkiem trafili daleko w teren wroga. Nie mają jedzenia, wody, broni. Są wykończeni. Ale mimo to idą dalej, nie poddają się. Każdego napotkanego cywila proszą o cokolwiek, nawet najzwyklejszy patyk. Bo wystarczy ten cholerny patyk, jakakolwiek reakcja. Bo taki żołnierz weźmie ten patyk i będzie się bronił. Będzie walczył o życie.
Teksty Piotrka, gdy dostał opierdol, że zawsze gdy ktokolwiek do mnie pisze, to każę się odpierdolić to ŻAŁOSNE KŁAMSTWO. I nie będę przepraszała, że jestem dla was wredna. Zasłużyliście sobie. Nie zawsze mam humor by rozmawiać, ale sam fakt, że ktokolwiek napisał, już się liczy. To już jest ten cholerny patyk. Nie chcę waszych przeprosin. Wiem, że jest wam przykro, a przynajmniej części z was. Chciałabym móc uwierzyć, że następnym razem tak nie zrobicie. A mówiąc szczerze, JESTEM PEWNA, że następnym razem też mnie olejecie. Pogodziłam się z tym.
Wiecie wszyscy że w każdej chwili możecie wybrać sobie innego Kapitana, możecie w Gildii zrobić WSZYSTKO jeśli tylko zdobędziecie odpowiednią liczbę głosów. Ktoś chce mnie wywalić/wysłać na wakacje/zdegradować? Ok, zbierzcie głosy. Ale nie liczcie, że dalej będę Madamfe, która pozwala wam robić co chcecie i nie mówi głośno tego, co ją boli. Czas na zmiany, kochani.

7. Pamiętajcie, że Piraci mają swój własny, osobisty serwer Piratów, za który Xaoz buli kasę. Fajnie by było, gdybyście tam zaglądali. Przynajmniej ta część z was, która gra jeszcze w minecrafta. Możecie się tam bawić World Edit, czy jak to się zwie. Możecie znaleźć jakiś mod, który chcielibyście tam przetestować (tak, jak Terrafirmę)

Jeśli chcecie jakoś się wypowiedzieć na powyższe tematy, możecie wysłać mi wiadomość na pw, bądź wypowiedzieć się na konferencji oficjalnej. Nie na offtopach, bo tam wszystko ginie w odmętach spamu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz