sobota, 20 grudnia 2014

Ogłoszenia parafialne.

Wszyscy już pewnie wiecie, że w ostatnich wyborach ponownie wybraliście sprawdzony skład. Dziękuję wam wszystkim za wasze głosy i to, że wytrzymaliście te wybory. Ale nadszedł czas na kilka ogłoszeń parafialnych, dekretów, czy darcia ryja. Nazywajcie to jak chcecie.

Przyszłe wybory

Następne wybory przewiduję w czasie, gdy cl wejdzie na nową wersję. Trzeba wtedy będzie trochę popracować, może dodać kilka nowych stanowisk, może przygotować się na nowych członków. Jeśli nie będziecie chcieli wyborów; spoko, nie odbędą się. Jeśli jednak znajdą się osoby, chętne na któreś stanowisko, będą mogły się zgłosić.
Do tego czasu możecie próbować przekonać Piratów, że to właśnie wy najbardziej nadajecie się na to stanowisko. Tylko proszę; ci, którzy w Administracji nie są, niech nie próbują pilnować i ustawiać reszty. To prowadziłoby tylko do bałaganu, składania krwawych ofiar i narzekań że "Madame jest wredna bo nie pozwala mi wydawać rozkazów".

Partie polityczne

Dalej w polityce. Wiem, że niektórym z was spodobała się zabawa w partie. Nie widzę problemu by jedyna partia, skądinąd, stojąca w opozycji, dalej działała. JEDNAK; żadna partia, ta czy jakakolwiek inna, nie ma żadnej mocy sprawczej. Nikomu spoza moich "rączek" nie wolno rzucać rozkazami, powoływać jakichś stanowisk, czy wymagać bym podlegała powołanym przez nich instytucjami, typu Sądy, system oświaty, policja. Bo wam otworzę szpital >:C
Jeśli chcecie się bawić w dyplomację, zróbcie sobie drugą Gildię, tam pozakładajcie Partie i spróbujcie poprowadzić ją przez rok, tak, by nie upadła.Wtedy pogadamy.

Madame jest wredna

Tak, jestem. Udowodniłam to na debacie, udowadniam to każdego dnia na konfie. Wiecie, że was kocham, że się o was troszczę, prawda? Ale nie jestem waszym terapeutą, nikt mi nie płaci za to, że z wami siedzę. A siedzę już rok. Czy prowadziliście kiedyś przez rok Gildię równie kłopotliwą i wymagającą jak Piraci? Czy siedzieliście kiedyś dzień w dzień z ludźmi, którzy wymagają od was że zawsze będziecie silni? Ja tak. Przepraszam że jestem wredna i że czasami nie pozwalam wam się bawić. Ale jestem waszą przyjaciółką. Jak mnie wkurwicie, kopnę was w dupę aż wylądujecie na marsie. Jestem Matką tej Gildii. Jak będziecie pyskować, odeślę was do konta, lub dosadnie wam udowodnię że się mylicie. Tak to działa.

To chyba tyle co miałam do powiedzenia po tych nieszczęsnych wyborach. Idę dalej tępić spam, siedząc i pijąc rum. Oraz się rządząc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz