wtorek, 16 grudnia 2014

Wywiad z... Emi!

Xaoz: Niech się pani przedstawi :D
Emi: Jestem Emilia Garczyńska ala BlackAngeleg mam 22 lata
Xaoz: zawód? :D
Emi: Technik kucharz. niedługo pedagog i czarownica ;p
Xaoz): Czemu czarownica? Jakie magiczne zdolności pani ma?  :D
Emi: Czarownica jestem z pokolenia na pokolenie mam sny prorocze przeczucia i cos ala sprawcze mysli no i jestem empatą
Xaoz: Rozwiniesz? :D
Emi: widzę w snach przyszłość lub coś co się stało przeczucia to np gdy jadę autem nagle mam przeczucie ze trzeba zwolnić i np chwile po tym przebiega droga sarna sprawcze myśli to np mój sąsiad otruł mi koty to powiedziałam ze niech połamie tego co to zrobiła na 2 dzień złamał nogę . Empatia to znaczy ze czuje np jak ktoś jest smutny nawet jeśli jest oddalony odemnie o masę kilometrów
Xaoz: Wow
Emi: lepiej nie zadzierać z czarownicami ;p
Xaoz: No naprawdę nieźle :D
Xaoz: Miałaś sny o piratach? XD
Emi: jeszcze nie ale udaje mi się wyczuwać emocje nawet przy pisaniu na konfie
Xaoz: trzeba na ciebie uważać :D
Emi: nie koniecznie mam dobre serduszko i nikomu krzywdy nie robię ;p
Xaoz: a co myślisz narazie o piratach? kto ma największe problemy? :)
Emi:  hym co myślę o piratach wszyscy są naprawdę spoko bardzo polubiłam wszystkich których do tej pory poznałam co do problemów to nie bede oceniać kto ma największe bo dla każdego indywidualnie problem jest największy
Emi: po za tym nie oceniam ludzi po ich problemach tylko lubię ich za to jacy są
XaoZ: a za co ogólnie polubiłaś piratów? :)
Emi: czy ja wiem jesteście naprawdę grupą której nie da się nie polubić z każdym mam jakiś wspólny tamat i jesteście jak wielka rodzinka co bardzo mi się podoba po za tym jesteście naprawdę zabawni
XaoZ: Kiedy dokładnie dołączyłaś?
Emi: jakieś 4 tygodnie temu chyba ;p
XaoZ: i wnioski jakie masz po miesiącu? xD
Emi: wnioski hym myślę ze nie umiem już z tąd wyjść Piraci to już mój nałóg
XaoZ: Hmmm
XaoZ: Czemu masz taki problem z ortografia? XD
Emi: Bo mam coś nie tak z mózgiem i jestem dyslektykiem ;p
XaoZ: A gdzie byś chciała spotkać z piratami? :D
Emi: obojętne mi to byle się z nimi spotkać ;)
XaoZ: A jak dołączyłaś do nas? :D
Emi: Kamilka powiedziała mi trochę o was ;p i stwierdziłam ze chętnie do was dołączę ;)
XaoZ: co opowiadała o nas? :D
Emi: Ze jesteście Fajni w skrócie ;)
XaoZ: hmmmm... A z czym kojarzą ci się piraci? takie pierwsze skojarzenie z przedmiotem lub jedzeniem xD
Emi: a z czym się kojarzą z kanapka ;p
XaoZ: Czemu z kanapka? :F
Emi: bo musza być wszyscy inaczej to nie nazywa sie kanapka ;p
Emi: bez jednego elementu jak np masła nie ma kanapki ;p
XaoZ:A Jaka jest najcenniejsza rzecz i osoba w twoim  zyciu? :D
Emi: Najcenniejsza rzecz to naszyjnik z czarnym serduszkiem a osoba hym jak narazie Mama
XaoZ: a jak myślisz, jak gildia się rozwinie?
Emi: hym szczerze to nie wiem ;p myślę ze za jakiś czas będziemy mieć sporo członków albo wręcz odwrotnie ;p
XaoZ:Co sądzisz o naszej aktualnej przywódczyni, Cycatej pani kapitan Madame Avatar ?
Emi:Kami znam już od jakieś 5 lat bodajże nie wiem jaka jest jako kapitan ale na pewno jest ogarnięta i potrafi władać tak żeby było dobrze ogólnie jest naprawdę świetna osobą i przyjaciółką nie zamieniła bym jej na nikogo innego
XaoZ:Kogo byś chciała pozdrowić na koniec? chcesz coś powiedzieć naszym Czytelnikom?
Emi:Pozdrawiam Ciebie Arcziego Blacka Madam i reszte piratów i i powiedziec ze jeśli chca to zawsze mogą do mnie napisać nawet z błacha sprawa a postaram sie pomóc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz